Time flies! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Andrea Raats - WaarBenJij.nu Time flies! - Reisverslag uit Cambridge, Verenigd Koninkrijk van Andrea Raats - WaarBenJij.nu

Time flies!

Blijf op de hoogte en volg Andrea

17 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Cambridge

De tweede week zit er ook al bijna op. Het gaat allemaal wel heel snel, volgende week rond deze tijd gaan we alweer naar huis toe. Op school gaat alles goed. Het is best leuk om zo veel verschillende nationaliteiten in je klas te hebben. Deze week zijn er weer 2 Brazilianen bijgekomen. Er wordt best veel over je cultuur enzo gepraat en dan is het best grappig hoe iedereen toch wel verschilt van elkaar.

Afgelopen week zijn we gaan Punten. Dit is wel iets wat je moet doen als je in Cambridge bent.. Je gaat met een bootje over de Cam River en je gaat vooruit met zo’n lange stok. Meestal doen ze dit ook vanuit school, maar in de tijd dat wij hier zijn net niet.. Dus gingen we met een andere groep waar we via via van gehoord hadden, en dan was t ook veel goedkoper dan wanneer je zelf ging! Het bleken alleen wel een beetje downies te zijn.. Haha, maar t was wel leuk om te doen!

Donderdag zijn we ook gaan stappen met Frederique en haar vrienden. Eerst zijn we in een pub wat gaan drinken om vervolgens naar Ballare te gaan. Daar hebben we het wel naar ons zin gehad! Jammer alleen dat die wekker dan weer zo vroeg ging..

In het gastgezin heeft Vincenza er donderdag wel iemand uitgetrapt omdat er drugs in zijn kamer was gevonden, dus dat was nog een heel gedoe hier. Verder gaat alles hier wel goed hoor.. Vincenza gaat morgen met haar kinderen naar Italie dus het zal wel wat rustiger worden.
Maandag start dus alweer de laatste week en moeten we voor de Engelse lessen naar Grange Road, een andere locatie van de Embassy school.

Liefs,
Andrea

• 18 Augustus 2013 - 00:07

Ilona Schetters:

Hey hey,

Nou dat was nog spanning en sensatie van de week dan met die drugs haha.
    Maarre als Vincenza dan naar Italië gaat, wie zorgt er dan voor jullie? Of loopt het allemaal gewoon door en staat jullie eten in de vriezer (dan blijft het toch nog steeds magnetron werk hihi).
    Nou iig zie ik wel dat je buiten je lessen om ook heel veel leuke en culturele dingen doet (pubs en bars bezoeken enzo :-p hahaha).
    Nou geniet nog van de laatste week.

Xxx Ilona